Bugun adet olsaydim 2.günün olacakdı ama olmadim evde test vs yapmadım direk doktora gidip kanda çıkar diye gittim cikmadi ya bir gün önce olurdum ya da bir gün sonra olurdum yani iki gün hiç gecikmezdi doktora gittiğimde ultrasonla baktı hiçbir şey göremedi belki de küçük olduğu içindir bilmiyorum kanda da 1.20 çıktı şu an iki gün gecikme var belirti yaşıyorum belki de psikolojiktir bilmiyorum ama aranızda bu durumu yaşayan var mı