Esraa70 ya bilmiyorum ki erken gelsin diye dua ediyorum. 40 ı bulursa sezeryan olacak gibi. Ama tek doktora görünmek istemedim. Yarin devlet hastanesinden randevu aldim. Sonucta makine yanilabilir. Boş yere sezeryen olmak istemiyorum. İlk doğumum normaldi çünkü.