ilaaydakaplan Kızlar 32+3 haftalık hamileyim bebeğim normalde hareketlidir ama bu sabah sadece 2 kez tekme attı uğraştım tepki vermesi için ama hala tepki vermiyor haftasına göre 3 hafta önde bir sorun mu oldu acaba ne yapmalıyım ilk gebeliğim
Papatya05_ ilaaydakaplan bilgim yok canım üstte kalsın ama bizimde bazen aktif bazen sakin 32+2 deyim uzandığımda genelde hareketleniyor bazen durgun
tugbaustuntas ilaaydakaplan gün içinde 4 5 kere hareket ederse iyidir demişti özelde ki doktorum bende 30. Haftada yaşadım 2 3 gün baya az hareket etti nstye bağladılar yatış verdiler bi sorun yokmuş yani nstde kalp atışında sıkıntı varsa kordon bağlanması vs olabilir demişti devletteki doktor içinizi rahat tutun bi sorun yoktur inşallah
Es07 Kontrolüne çok mu var canım 2 kez tekme atmış iyi durumda Sol tarafına uzan dinlen o zaman bak bakalım
ilaaydakaplan Es07 12 gün var sabah 10da uyandım 3 saattir 4 kez hareketini hissettim doktorum nst çektirmemi söyledi şimdi gidiyorum 😔
Papatya05_ ilaaydakaplan şimdi ilk gebeliğimde oğlum çok hareketliydi baya o durgunlaştığında hastaneye koştur koştur gittiğimi hatırlıyorum hareketleri varmış ama minik minikmiş o yüzden hissedememişim ama bu gebeliğimde kızım hep naif normal harekette o yüzden etmediğinde çok takılmıyorum bebeğiniz normalde çok hareketli bugün hiç yoksa yinede bi görünün dr
izelaren İyidir inşallah sakinliğinizi koruyun bugün biraz tembellik yapmak istemiştir belki miniğin annesi güzel haberlerle gelin inşallah🥰