bingaling562 iyi günler Eylül’de bir düşüğüm oldu reglm düzenli Ekim ve Kasım’da regl oldum aralığın 15 olmadım 22 Aralık’ta doktora gittim kan verdim prolaktinim yükselmişti 26,77 HCG 4,26 ilaç verdi doktorum dostinex diye 30 Aralık’ta tekrar gittim kan verdim prolaktinim 0,661 HCG 574 neden bu durum olur bu değeri görünce ilacı içmedim hamilemiyim yada hormon ilacı yüzünden mi HCG yukselmis