piremses34 ben koroplastın kilitli poşetlerinden aldım. Hemşireye verilecekleri onun içine koydum. Çok rahat oldu anneme söyledim direkt bu verilecek hemşireye diye. Diğer türlü refakatçi neyi vereceği bilemiyor çantayı anne hazırlıyor ne nerde o biliyor başkasının bulması zor oluyo bebek doğduktan sonra bile hastanede o poşetlerde ayırmıştım her şeyi. Altlar bir yerde üstler bir yerde falan çanta talan olmadı bulmak için