Çatlamadan tam 14 gün geçti erken gebelik testlerde hiçbir şey çıkmadı regl olacakmışım gibi hissediyorum çatlama gününü de değerlendirmiştik bu ay ümitliydim sanki, eşimin doğum günü sürpriz yapmak istiyordum ama bebetime testte yok gibi bir şey çıktı çok dikkatli bakınca ince gölge gibi çizgi hafif var ama çok zorladığımdan görünüyor size göstersem yok dersiniz. Sorun şu varsa geniş idrara geçmemiş olabilir mi? İki gün içinde regl olmam lazım. Acaba kan versem kesin öğrensem mi diye düşünüyorum sizce?