Havin49_ Bumah benim oğlum metebolizöası hızlı çalışan bir çocuk günde belki 6-7 kere kaka yapıyordu çiş hariç gayet de kilosu yerindeydi ayaklanınca yemekten kesilince zayıfladı
flz3576 Bumah ne güzel işte maşallah bence zayıflatmaz sağlıklı olması önemli bagzıları kabızlıktan çocuğunu hastaneye gpturuyor sürekli
Bumah Daha dogrusu komsumuz senin sutun yaramiyo heralde bebek kilolu degil dedi ama bence gayet iyi bende kakasina bagladim kendi kendime
Cinarsaitinannesi Bumah Gel sen emzir senin sütün yarar deseydin tövbe yarabbim ya😒 kakanın kiloyla ilgisi yok
ecemk94 Bumah emziren bi anneye söylenen şeylere şok oluyorum ve korkuyorum. Başıma gelirse ben nasıl tepki veririm acaba
Bumah deletedmom43191 hadi ya aman saglikli olsunda kilolu zayif umrumda degil millet bos bos konusuyo insanin canini sıkiyo bence normal benim oglum
deletedmom43191 Bumah amann millete hic yaranamazsin kilolu olsa ooo bu obez zayıf olsa aaa bu aç hayirdir abi yani
Ozgulkcr01 Ya bu sütle ilgili yorum yapanların çenelerini kırasım geliyor ya gerçekten hic tahammülüm yok takmayın kaka yapması iyi beslendigi anlamına gelir cahil insanlara kulağınızı tıkayın ve lütfen
Bumah Ozgulkcr01 yasli kesimin ölmesi lazim diye düşünüyorum 😀 gelip gidip bi kulp buluyolar sinir oluyorum
Bumah Cinarsaitinannesi iyyy oyle desem memesini agzina falan sokar bizim belli yasin ustundekiler cok biliyolar bana bebege sut anne tutmak sunnettir dediler dusun😀
Bumah flz3576 bencede cok iyi kaka yapmasi arkadasim goturdu fitil verdiler bebege neler cekiyo kiz bebegi kakasini yapamiyo diye Allaha şükür boyle derdim yok
Bumah ecemk94 kiz normalde hic iyi biri degilimdirde hani saygidandir susayim demem ama bebege diyince bi kala kaliyorumm