Ozderr Kaç tane Vanda doktora gittim artık sıkılmaya başladım ayrıntılı ultrason dısında doktorlar Elime düzgün bir ultrason görüntüsü vermedi. Cihazları cok kötü karanlık ve belirsiz kagıtlar tutuşturuyorlar elime. İşte sırf bu sebepten bana önerebileceğiniz bi doktor var mı kızlar 🙄
Ozge14 Ozderr merhaba Dr. Kasım Turan öneririm cihazı çok iyi herşeyi net görebiliyorsunuz ve bilgili bir doktor
Minikaydoganlar Ozderr renkli derken o ayrı bi ultrason ama çocuk net bi şekildr belli oluyor demek istedim sizin söylediğiniz başka bişey sanırım
Ozderr Minikaydoganlar ya resm varsa anlatim size demek istediğimi. Üç boyutlu dört boyutlu bebek cok net oluyor et rengi gözüküyor verdiği kagıtta
Merveee277 Ozderr pozisyonu uygunsa renkliyi gayet net anlarsın yasemin hanımda. Ben ilk başta anlıyodumda büyüyünce iki büklüm durup kendini gizlediği için hiç bir şey anlamıyorum 😊
Deletedmom231 Ozderr özele de gitsen devamlı renklisini vermiyor ki canım 🤔🤔 duymadım yani her gittiğinde renkli görüntü alan birilerini belki vardır bende 2 tane aldım şimdiye kadar renkli😂 belki ilerde verir yine
Ozderr Merveee277 Yasemin hanımın verdiklerini gördüm öyle değil mesela arkadasm İzmir’de bi doktora gidiyor yakın cekim et rengi eline kağıt veriyorlar ağzı burnu herseyi net cıkıyor
Deletedmom231 Ozderr Hmm anladım canım benim doktorumun cihazı iyi ama her defasında vermiyor renkli😂 video çektiriyorum eşime doktor bakarken😂
Ozderr Ozge14 muayene ücreti ne kadar ödüyorsunuz kendine ait yeri var bağımsız çalısıyor diye duymustum
Ozge14 Ozderr evet kendine ait muayenehanesi var, 200 tl alıyorlar. doğumda akdamar hastanesi ile anlaşmalıymış.