6 haftalık gebelikte normal mi ilkinde çok kanamam olmuştu böyle herhangi bir lekelenme değil direk kanama olduğu için şimdide kahverengi lekelenme olunca çok korktum daha keseyi göremedik bu cumartesi bakacağız , hiç bir ağrım vs yok normal mi acaba arkadaşlar içim çok huzursuz yerleşme aşamasında olur diyorlar ama her insan aynı değil kafam çok karışık