GozdeKB Benim sat 21 Aralık klomen kullandım yumurta takibi yaptırıyorum cuma kontrolüm var sizler neler yapıyorsunuz bugün 2025 in son günü inşallah 2026 da duymak istediğimiz haberlerle karşılaşalım 🥰
gmz585 GozdeKB bende klomen kullandım şuan beklemedeyim eğer gebelik ılmazsa on ocakta regl olacağım bi tane kızım var adet düzensizliğinden dolayı verdi doktorçatlatma iğnesi kullanmadım
derryaaneva GozdeKB bilmiyorum ki askm önceden hamilesin diye okumuştum sanki inşallah olurr bende 3aylik hamileyim been burayı sildim herşeyi sildim aklımdan atttim öyle hamile kaldım sende öyle yap işe yarar bence askm
GozdeKB Cimcime30 bende genelde aktifim ama niye olmadım acaba bide kaç tane olduğunu nerden bakacaz 😃
GozdeKB derryaaneva geçen sene hamileydim 2024 te 6 aylık ölü doğum yaptım belki o zamandan mı öyle hatırlıyorsun çok girmiyorum artık gerçekten burası iyi gelmiyor Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
GozdeKB gmz585 benimde bir kızım var 5 aydır korunmuyorum geçen ay çatlatma ignesi ve letu kullandım olmadı bakalım hayırlısı bendede Pcos var
gmz585 GozdeKB bende aynı şekilde beş aydır korunmuyorum ilk kızım kendiliğinden olmultu ara uzun oldupj için mi Böyle oluyor anlamadım
GozdeKB gmz585 ben kızımda ilk klomen kullandığım ay oldu diğer düsügüm ve ölü doğumumda kendiliğinden oldu klomen falan kullanmadım bakalım şimdi nasıl olacak kızınız kaç yaşında benim 5