ahuazun benim de öyle oluyor özellikle 5-6. haftalarda belirtiler çok dalgalanıyordu, çok korkmuştum. Memedeki şişkinlik vücudun ödem tutmasına göre de değişkenlik gösteriyor. Mesela ödemli olduğunuz günler daha fazla hissedebilirsiniz şişkinliği. Kasık ağrıları da bende kalp atışını duyduktan sonra çok azaldı, implantasyon sürecinde ağrı daha çok oluyor. Yerleşme tamamlandıktan sonra sadece bebek büyüdükçe hafif ağrılar olacakmış. Yani azalması çok normal