penbe_karisi Papatya05_ Ocak 9da randevum var canimmm evet sezeryan olucamm 🥰🥰😍😍😍😍 gittiğimde gün verir galibaaa
Papatya05_ penbe_karisi bende 34. Haftada gideceğim artık tarihi alırım diye düşünüyorum sezaryen için en son hangi haftada gittin canım
orkidemm_ penbe_karisi yeni yıla koca göbüşlü ,oğluşlu ,35+4 lü bir gebeş olarak elhamdülillah giriyoruz 🤭🥰🌺
penbe_karisi Havin49_ 🥰🥰🥰🥰🥰❣️oyyy az kaldiiii annecikkk sunun surasindaaaa ne kaldiii ay heyecandan ölücemn 🤣
flz3576 penbe_karisi 24 hafta olarak giriyoruz herkese sağlıklı hayırlı hızlı doğumlar diliyorum 😇😇🥰🫶🏻