En son 34. Haftamda 25 ocakta kontrole gittim bebek gelişimi iki hafta öndeydi 36. Hafta ile uyumluydu Nst de hafif yalancı sancılar çıktı doktorum bir şey olmazsa 2 hafta sonra gel dedi şu anda 35. Haftanın içindeyim ama iki gündür geçmeyen regl olacakmışım gibi hissettiren tatlı tatlı bel ağrım var adet öncesi gibi sanki ve dün akşamdan beri midem bulanıyor bunlar normal mi yaşayan var mı tekrar kontrole 5 ocakta gideceğim