Bende de dermoid kisti var uzun bir süredir 2 kez ameliyat oldum , hormonlarım tekrar tekrar ürettiği için suan yine var 7 cm civarında ölçüm yaptı doktorum ama 26 haftalıkta hamileyim . Hamile kalmaya engel değil belki ama sağ kasıgım da sürekli hissediyorum o ağrıyı çok yorulduğumda veya fazla yürüdüğümde . Ama buna da şükür suan için idare ediyorum sezeryan olacağım için tekrar kistim de alınacak . Diyeceğim o ki iyi huylu ise korkmayın herşeyin çaresi var çok şükür 🌸