Aralık ayında ilk aşılama denemem oldu ve maalesef dün kan değerim negatif çıktı. Aralık vermeden ocak ayında sürece devam etmek istiyorum. Var mı benim ocak ayında bu süreci yaşayacaklar? Deneyimlerimizi ve inşallah güzel haberlerimizi paylaşabiliriz.