Çok güzel değil mi her sene böyle oluyor harika 🫠🫠
kahvesever__ eveet ama şimdiden gözüm yoruldu
kahvesever__ Bende bayılıyorum 😍❄️❄️❄️❄️
kahvesever__ Foruma bile yağdı buraya yağmadı 🥹🥹🥹
kahvesever__ Çok hoş olmuş 🫶🏻❄️
deletedmom43191 bir müddetten sonra alışıyorsun 🫠♥️
ilkiminannesi ay demi harika 🫠♥️
kahvesever__ bakalım 🤣
Gokturkmom_ buraya da yağmadı gel sarılalım 😂
Gokturkmom_ burda yağiyor cnm baya çok şiddetli yağiyor keseke gelebilsen
kahvesever__
Gokturkmom_ aynen burayada yağmadı 🥺
kahvesever__ Eveeet kar özlemi çeken herkes seviyor bence
ilkiminannesi haha ben mesela 😂😂
kahvesever__ Özlem gider 😃
ilkiminannesi öyle yapıyorum birden görünce baya mutlu oldum 😂♥️
kahvesever__ hemennn🫂🫂🫂
kahvesever__ Masum ya😀
ilkiminannesi 😂😂
Gokturkmom_ 🫠♥️😂
kahvesever__ 🫂🎀🫂
Evett çok güzell 🥰🥰🥰
penbe_karisi 🫠🙈
@"kahvesever__ çok güzel olmuşşşş bayıldımm ❄️☃️
gncarlermrt bende🫠♥️