aycabrk06 eşinizle birlikte karar vermeniz gerekiyor. Biz bebeğimizle ilgili her şeyi bilmek istedik, bilinçlendik. Psikolojik olarak yıprandık belki ama yine birlikte atlattık. 2 gün durmadan ağladığımı biliyorum. Olumlu düşünün olumlu olsun. Hamileliğinizi zehir etmeyin inanın bu hayatta her şey var.