KardelenGD 26+3 haftalık hamileyim biraz önce camasırıma baktım gögsumden süt gelmiş akmıs cok degl ama gene var beyazlık sonra kendim hafıf dokkunup sıktım tam beyaz degl ama hafif su geldı ıkı göğüsümden de korkuyorum erken deglmı
Minigininannesi KardelenGD doğumdan sonra hemen sütun olcak demek ki korkmayın aynı şeyler oldu sadece dokunmayın sıkmayın yeter
Ssseval KardelenGD sütün gelmesi erken doğum belirtisi değil. Ama göğüslerni çok fazla sıkarsan erken doğuma sebep olur
s_c_54 Asena_ ay ben sıkıyorum sürekli alışkanlık oldu hoşuma mı gidiyor anlamadım arada elim kayıyor sütümü akıtıyorum neden sıkma sakın dedin😑
Sngl_mhmt Benim 13 haftalıkken gelmeye başladı hala geliyor ama sıkman tehlikeli erken doğuma sebep olabilir süt damarların gelişiyor şuanda doğuma hazırlanıyor yavaş yavaş
Smiley87 KardelenGD süt gelmesi çok normal canım bazı hamilelerde oluyor , ama sıkmak oynamak iyi değilmiş elleme sen 🤗
AlininAysesii Peki bu durum doğumdan sonra (sezaryen ya da vajinal) hemen sütün geleceğine işaret olabilir mi? Ben de onu merak ettim 🙈
Kahramanlar AlininAysesii süt gelmesi tamamen hormonal bebeğin rahimden ayrılınca vucüt anlıyor bunu beyine sinyal veriyor süt hormonları daha hızlı çalışıyormuş
AlininAysesii Kahramanlar Onu biliyorum, ama sütün erken gelmesi bi avantaj mı, benim merak ettiğim bu ☺️
Kahramanlar AlininAysesii benim sütüm hep gebe iken aktı Doğumdan sonrada 6 ay sütüm iyiydi ek gıdadan sonra azalma oldu sütümde ama 2,5 yaşına kadar emzirdim