elifsn23 xmrl ay çok şükür elbistandan birisi🥹 ben görev nedeniyle burdayım hiç kimse yok sanki forumda bir şey sorsam cevap alamıyorum
xmrl elifsn23 Burhan hoca var Mehmet ali var bide ekin var bu iki kişi gidecek Mehmet alide ekinde Burhan hoca kalıcak oluyor yarı yolda kalmasınız ona giderseniz
sedanurkala Elbistan devlet hastanesinde doğum hane de fotoğraf çekimine izin veriyorlar mı bilginiz var mı
2atdsy Elbistan özel hastane ile ilgili olumlu olumsuz tecrübeleriniz var mı? Kadın doğum Dr nasıl özel doğuma giriyor mu tentene temas falan yaptırıyor mu
elifsn23 zelis61 genelde gidenler çok memnun da ben randevu bulamadım bir kongreye gitmişti daha İlknur hanıma gittim sonra da devam edeyim dedim