Cagatayefe2 Aynı hafta aynı gündeyiz benim de dün gece fenaydı kaburgama ağrı gidi ne sağa ne sola yatabildim sırt üsttü azıcık dinlendirip tekrar dönüyordum mecbur☹️ geçmiyor maalesef ama eşinize hafif ovdurun iyi geliyor,ben oturur pozisyonda da çok kalamıyorum göğsümün altından batıyor kaburga.