denizhimi Ben klomen kullandm adetin 3. Günü Dr bitince kontrol etti yumurtan büyümemiş diyip gönderdi ve adet olmam için duphaston verdi ilacı kullanalı 5 gün oldu aşırı kasık ağrım var duphaston için karın ve kasık ağrısı olan varmı
yarenurh denizhimi denizhimi Aynı durumdan muzdaribim ve hiçbir anlam veremiyorum ciddi kasık ağrım var bu ilaç mı yapıyor doktora göründünüz mü