Kızlar merhaba,
2 hafta önce hamile olduğumu öğrendim ultrasonda kese görüldü. Öğrendikten sonraki ilk 2 hafta bugüne kadar mide bulantısı, halsizlik, memede hassasiyet daha yoğundu. Su an 6+5’deyim. Son 2 gündür mide bulantım yok gibi, halsizlikte geçti gibi. Belirtilerin azalması bebegin kaybedildiğine işaret olabilir mi :( siz de bu haftalarda belirtiler ne seviyede oldu. Dalgalanma yaşadınız mı?