ssnur Kızlar 36+6da 3 cm açıklığım vardı çatı kontrolü vs yapıldı sonra akıntım arttı ve sanırım nişan geldi doktorum ağrın yoksa bekle dedi ağrım yok bugün 37+1im aşırı derecede vajinal akıntım var su geldi sanıyorum bakıyorum sümüksü akıntı yine normal mi?
Neu ssnur doktora görünün, açılma devam ediyordur muhtemelen 4 cm ve sonrası aktif doğum başlamış oluyor. Evde biraz hareket yapın, sıcak duş falan sonra tekrar gidin
urs61 ssnur Arkadaşımda aynı sizn gibi oldu 36+4 de doğum yaptı ☺️ Oda sancı hissetmiyordu ilk NST de çıktı, sonra kendisi hafif hissetmeye başladı meğerse doğruyormuş ☺️ Bence bi doktora görünmenizde fayda var ☺️ Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 💕
Ozeeer ssnur nişan kanlimiydi bende de kanlı geldi dün doktor alttan muayene etti 4-5 cm açıklık var dedi sonra nisan geldi gece ama halâ sancım yok bekliyorum gelmesini yarına kadar gelmezse suni sancı verecek
ssnur Neu ya uğraşmamak için suni sancı vermek isterlerse diye doktora gitmek istemiyorum ağrımda çok hafif çünkü :(