sedashn53 merhabalar, sizi o kadar iyi anlıyorum ki.. polikistik overim var 1.5 yıldır bebek düşünüyoruz olmuyor tedavi gördüm olumlu hiçbir sonuç alamadık doktorum biraz dinlen dedi ve o ay hamile olduğumu öğrendim fakat dış gebelikmiş hayal kırıklığı yaşadım.. Reglim gecikince test yaptım biraz önce ve pozitif çıktı ama sevinemiyorum tekrar aynısı olursa korkusundan.. İçimizi ferah tutalım Allah büyük inşallah bu defa sağlıkla gelir mucizelerimiz 🙏🏻❤️