Aycey Merhaba hamiş annişler.. Benim bugün kontrolümde bebeğimde karın çevresinde genişlik olduğunu söyledi...İki hafta önden gidiyor buda detaylı organ taramasında öyle görünüyor...Daha önceki şeker testimi yaptırdım temiz dedi dr.Bugün gittiğim doktor ise Şeker testimi de tekrar yapmamı istedi...Her doktor farklı bişey söylüyor kafam karıştı iyice😕
Nily Aycey ne olacakki bundna canım. Benim bebegiminde karın cevresi ve kafası 2 hafta öndeydi. Kilolu doğdu sadece. Herhangi bir sorun yasamadık. Kafana takılan nedir? Bebeğin karın cevresinin genis olması kilolu olduğuna işaret eder bildigim kadarıyla
Deletedmom277 Aycey Benim oğlumda gerideydi karın çevresi doğdu hatta 9 aylık bile oldu hicbir sorunumuz yok çok şükür
Aycey Nily Kafama takılan kısmı karın çevresinin büyük olmasının sebebini diyabetten şüphelendi sanırım doktor...İlkini erken yaptırmışsın dedi tekrar istedi benden Ailede de şeker hastası birinci dereceden kimse yok..İlk testimde temiz çıktı
Nily Aycey anladm. Bir sorun olmaz merak etme☺️ Ben şeker testi yaptırmadım bile.ama doktorum benden istemedide . Karın cevresi genis deyimce sormustum. Bana bu sekilde acıklama yapmıstı. İri bebek demisti.