Burcusut canım benim bende aynı durumdayım 29 haftamın içindeyim. burun tıkanıklığı, boğaz ağrısı, öksürük, hapşurma hepsi var. ateş ya da eklem ağrısı olmadığı sürece de izin almayı düşünmüyorum mecbur geliyorum işe. ben limon götürüyorum işe. boğazım çok kuruduğunda sıcak suya sıkıp içiyorum. bi de bol bol su içiyorum. boğazının kuru kalmasına izin verme daha kötü olur