Bende çift yumurta ikizzlerine hamileyim. Keşke benide erken alsalar 33 haftalığım en fazla 4 haftam var ama çok yoruldum. Çok ağrılıs sancılı geçiyor. Kimden duysam ikizler güçlü oluyolar korkma diyolar. O yüzden kendimi düşünmek daha kolay geliyor onlar yoğun bakımda daha iyi olurlar ama ben taşırken vs çok yoruluyorum bide 6 yaşında kızım var zor yetişiyorum ona… Doğsun lar bir an önce sağlıkla gerçekten Çok yoruldum…