37+1 hamileyim tansiyonum yüksek kalp çarpıntımda yüksek ben Azerbaycanda oluyorjm bizim burda gönüllü sezeryan yapmyolar ve bende ığdıra yakın olduğum için oraya gidicem sezeryan için Özel Iğdır MedLife Hastanesinde Dc.Dr.Mehmet Yılmaz da olucam inşAllah hastaneyi duyan yada o hastanede sezeryan olan varmı aranızda?
Birde sezeryan süreci nasıl ilerliyor sezeryan olan annişler biraz bahsede bilirmisiniz? Ağrı kaç güne geçiyor? Kendi başınıza yataktan kaç güne kalka biliyorsunuz falan?