gzzz1 Merhaba hanımlar, adetim başladığı gün minicik kahverengi kan vardı sonra ara ara çoğaldı geri azaldı ama hep koyu kahve bugün 4. Gün sol kasığımda ve belimde ağrı var geçen ay 15 gün gecikmem olmuştu gebelik yoktu. Bu ay 1 gün erken oldum ama kanamam normal değil. Yaşayan var mı hiç?
freuze gzzz1 ilk hamilleiğimde yaşadım. 3-4 gün kahverengi lekelenme şeklinde geldi, regl olduğumu sandım ama Bi türlü sökülmeyince test yapmıştım, hamileydim, düşük riski var demişti doktor, o yüzden lekelenmem olmuş, uzun süre Progestan kullanmıştım.
gzzz1 busraggyy bugün jinekolojiye gittim her hangi bir sorun görünmediğini söyledi pcos, kist vs yok rahimde normalmiş