Adetim 1 gün gecikmeli geldi öncesinde 2 gün kahverengi lekelenme yaşadım
perşembe 23:00 gibi oldum cumartesi baya azaldı.
cumartesiden sonra kahverengi lekelenme geldi. Peçeteyle ile devam ediyordum ikidir pembe leke geliyor.
Normalde hiç böyle olmazdı.
Sol kalçaya sancı giriyor dünden beri sol ayağıma kadar da uzanıyor. Adet bitmiş olmasına rağmen de hala alt karnımda sancı var
sizce nedir bu?
en doğrusu test vermek biliyorum ama şu an gözümü gözüme koyamıyorum çok heyecanlandım.
Adet olduğuma emin olduğum ilk gece 4 saat aralıksız ağladım çok üzülmüştüm yine kendime tutunacak dal buldum 😩