kdramn düşük ilk leke şeklinde sonra açık pembe renginde ondan sonra koyu remk kanama oluyor ve düşük oluyor korkma kendini strese soktukca dahada kötü oluyorsun o yüzden uzan ayaklarının altına yastık koyki yukarıda kalsın büyük ihtimalle progesteronun düşük ondan kan geliyor sabah ilk iş doktora git hap iğne fitil falan vericek iyi olucaksınız ikinizde Allahın izniyle merak etme bende 8 haftalıkken parçaxıklı kop koyu kan gelmişti gitmişdim progesteron düşük çkmıştı igne hap fitil hepsini bir arada verdi taptım çok şükür şu an 37+2 haftalık olduk hayrlıslyla 5 ocak sezeryan olucam sende kalbini ferah tut iyi olucak herşey