salihaci Merhaba,
Benimde 1 haftadır şiddetli ve ağlatacak raddede diş ağrım vardı, diş doktoru kadın doğum doktorumdan onay alınması halinde adrenalinsiz anestezi kullanarak çekebileceklerini söyledi. Maximum 1 veya 1.5cc anestezi kullanılarak 28.haftada çektirdim dişimi ve çok rahatladım.
Asla ertelemeyin diş konusunu aksi takdirde doğumdan sonra bu onayıda veremeyebiliriz demişti doğum doktorum