pinkflowerss Kızlar 33+2 deyim ilk deda başıma geliyor 2 tane hemoroid cıkmıs ben bununla nasıl baş edicem dogurduktan sonra geçiyormu nasıl birşeydir bu lütfen bilgilendirirmisiniz krem sürdüm procto diye biraz ağrısını hafifletti
girlll pinkflowerss Allah kolaylık versin, acısı ağrısı zor 29 haftalığım bende de çıktı hem de üç farklı meme ucu var ama doktorum gebelikte normal olduğunu söyledi…
azlp pinkflowerss geçmiş olsun bende de var baya baya benim doktorum sade vazelin sür dedi iyi geldi bana umarım geçer hamilelikten sonra
pinkflowerss girlll sizede çok geçmiş olsun hamilelikte bir şekilde baş ederimde doğumdan sonra gitsin istiyorum bu zamana kadar böyle bir derdim olmadı :(
snmerd pinkflowerss kalır gitmez ama ağrısıda olmaz bu hastalığın kesin tedavisi yok. Hafifletilir hiç hatırlamazsınız ama içiniz rahat olsun doğumdan sonra hemen geçer
vascenceloss pinkflowerss geçmiş olsun ben hamile değilim ama yaklaşık 7 8 yıldır bununla başım dertte hamilelikte nasıl olur bilmiyorum amatecrübelerimi paylaşayım o kremi kullanmaya devam edin, asla zorlamayın ayağınızı poponuzu sıcak tutun kabız olmamaya çalışın
kayrosmom Annemin %100 iyileştiren yöntemini anlatayım. Genelde şnsanlar yatgılıyor önce ama deneyenler şok oluyor. Haşlanmış patates hafif soğuduğunda üstüne oturuyorsun 10-15 dk ve geçiyor. Deneyen çok oldu ve etkisini gördüler. Bilimsel açıklamasını bilmiyorum ama işe yaradı sonucta
asenat2 İlk kizimda hemoroit oldum tabiki doğumdan sonrada geçmedi kızımın kırkı çıkmadan hemoroit ameliyatı oldum çok şükür genelde butun olanlar tekrarlar yine çıkar denmişti ama 13 yıldır hiçbir sıkıntı yaşamadım geçti gitti tabiki zor bir süreç ameliyat tan sonra tampon kısmı çok ağrılı geçmiş olsun
ay_bebek pinkflowerss merhaba maalesef benim geçmedi zaten genel cerrah doktoru da geçmeyeceğini söylemişti inanmamıştım ama geçmedi maalesef doğumdan sonra 😔
cemreveminnosunannesi Bende de var, gebelikle oldu hatta. Büyük tuvaletimi yapmadan vazelin sürüyorum biraz bekliyorum öyle yapıyorum. Ilık suyla yıkayıp tekrar vazelin sürüyorum. Şuan geçti. Bi de kabız olmamaya dikkat ediyorum