canselz06 Hamileliğimin başından beri ciddi burun tıkanıklığı yaşıyorum benim gibi olan var mı ? Yaşadıysanız yada yaşıyorsanız ne gibi çözüm buldunuz çünkü artık sırf bu yüzden asla uyuyamıyorum 29+1’den selamlar 🥰🥰
ilkgozagrimhavinim canselz06 20+2 maalesef özellikle 2.triöesterda arttı. Uykular haram oldu resmen. Daldığım zamanlarda çok horluyormuşum eşim kaçacak yer arıyor😅 normalmiş diye duymuştum
28nisan canselz06 ben çok yaşıyorum bide alerjik benim ki ses tellerimi etkiliyor tıkanıklık hapşırık ne ararsanız var. Serum fizyolojikle açıyorum kendimi biraz. Nebulizatore serum fizyolojik döküp onu soluyorum o rahatlatıyor
muhterem07 canselz06 malesef bende canım bazı zamn ne yapsam yapayım asla geçmiyo sabaha kadar işkence
algebra1 canselz06 bende de burun tıkanıklığı aşırı olmuştu hava nemlendiricisini açıyodum yatarken bi nebze rahatlatıyordu
canselz06 ilkgozagrimhavinim 😁 rabbim yardımcımız olsun hiç böyle bişeyle zorlanacağım aklıma gelmezdi 🥹
canselz06 Gerçekten deliksiz uyku ve nefes alabilmek bambaşka bi durummuş 😬🥺😢 burun spreyi sormayı düşünüyorum yarın eczaneden 🫠
28nisan canselz06 spreyleri de onermiyorlar ki bir sürü sprey var elimde hiç birini hamilelikte önermiyor doktorlar
28nisan canselz06 aynı durumdayım KBB ye gittim bide beni tersledi genetik olarakta darmis burun içinde benim hayatının hatasını yapmisisn ameliyat olmadan hamile kalarak dedi 😂 bende hayatımda en doğru şeydi dedim çıktım. Çözümü bu serum fizyolojikte buldum rahatlıyorum onunla
28nisan canselz06 inanın bende öyleydim 1 hafta boyunca bu alerji ses tellerimi de etkiledi asla sesim çıkmıyordu sonra malum öksürüğe çeviriyor birde umreden yeni gelmiştik kbbde bişey vermeyince tek çare serum fizyolojik oldu
Cinarsaitinannesi canselz06 Bende de vardı hamileliğin başında başladı 20. Haftaları geçince kendiliğinden bitti çok şükür hiç bir çare bulamamıştım şimdi 34 haftalığım doğurana kadar çekmediğim için şükür ediyorum
kirac Ben de 29+2 deyim . En başından beri burnum hep tıkalı. Özellikle geceleri tam tıkanıyor . Bebek için aldığımız buhar cihazını çalıştırmaya başladık . O iyi geldi.