Tek bebek ama iki plasentam var. İkiz gebelik değil tabii ki en başından beri tek bebek var. Detaylı ultrason sonrası iki plasenta olduğu ortaya çıktı. Çok şükür bebeğimde bir sıkıntı yok ama riskli doğum durumu var. Doktor hafif egzersiz, yürüyüş dışında her şeyi yasakladı. Erken doğum olma ihtimali var sanırım. Var mı böyle bir durum yaşayanlar. Ne öneriler? 28.haftadayım bu arada.