snmerd benimde 2 yaşında kızım var şu an ikinci kızıma hamileyim bana da olsun üzülme diyorlar o kadar sinir bozucu ki kendileri de kadın bi kadın olarak kız cinsiyetini duyunca olsun demeleri ayrı tuhaf ,bide ben ailem dışında kimseye hamile olduğumu söylemedim herkesten uzak yaşıyorum doğum olunca öğrenirler artık ilk hamileliğimde beni çok strese sokmuşlardı o yüzden söylemek istemedim iyi de yaptım