Deletedmom_8793 199880 malzeme alıp kendim kolanya yapacam demiştim ama magnet açacak daha ucuza bulunca vazgeçtim yasemin süs evi diye bir sayfa
Seyma190623 199880 Ben malzemeleri eminönünden almıştım magnetleeide orda bir yere yaptırmıştım hepsi toplasan 800 tlye anca gelmiştir
Nehirim60- 199880 bende kendim yaptım kolonya yu magneti ve çikolata sipariş verdim trendyoldan güzel geldi
199880 Bende düşünüyorum ya o şekilde yapmayı Trendyoldan mı aldınız şişeleri falan yoksa toptan satan yerlerden mı aldınız
Sedef21 199880 ben şişe ve fiyonk alıp kendim yaptım eşim berber olduğu için kolonyasınıda toptancıdan aldım daha uyguna geldi bana
Seyma190623 terc şark hanın az yukarısında kalıyodu ismini hatırlamıyorum malesef ama genel anlamda eminönünde çoğu yerde bulabilirsiniz trenyolda 1000 küsür olan kapı süsünü 600e yaptırdım hemde ışıklı falan
senaninn 199880 ben trendyol üzerinden magnesyagift diye bir satıcıdan magnet yaptırdım. 24lü satılıyor, 30 adet geldi ve çok hızlı geldi memnun kaldım 💓