Merhabalar ben 2023 Ağustos da ilk doğumu ordan takipliydim ve orda sezeryan doğum yaptım..ulaşımı en kolay tek hastaneydi zaten devam etmek kolay olmuştu ekstra özele de gidiyordum rutin kontrol için doğum a gelecek olursak suyum bitmesi sebebiyle aldılar kontrol diye gittiğim gün ama ben sizintinseklinde bir su gelmeye başladığını daha önce fark edip söylediğimde test yapmalarina rağmen hayır dediler aradan bı hafta geçti doğuma aldılar suyun bitmiş diye asistanlar ilgilendiği için zaten genel olarak aynı doktora 9 ayda iki kez zor denk gelmisimdir herneyse doğum başlatıldığında da bı gece kaldım süreç hakkında zaten bilgim yok endişeli ve korkuyordum hepsi diyemem ama bana dnek gleen ebeler yatisimi yapmak için ameliyat önlüğü verirken kafama firlatmadigi kalmıştı beste diye bı tanesi hadi hadi birsuru bekleyen var diye hiç unutmuyorum orda zaten iyce korktum ve surkeli muayneye de o glemisti aynı azarlar sekilde tavırlarla defalarca iyce stres oldum açıklık yok diye surkeli gelen hiç yok açılma yok diyo süreçte hiç bilgilendirme yapmıyorlar di beklemek Zara rveriyormu iyiye mi gidiyor noliyor sadece ağlıyordum her gelen ayrı korkmalı sağlayacak yorum yapıyordu hicnsancinbyok niye yatirmislar sen nasıl dogurcan daha vs vs kabus gibiydi ve sancidan değil stresten ağlaya ağlaya sezeryan istedim bir günün sonunda zaten de mecburen aldılar açıklık ilerlemedigi için belkide güzel bir ekiple ilgili bilgilendirmesi ilerlense farklı olabilirdi sezeryan normal diye ayırım yapmıyorum ama doktor çok önemli şuan için yine oraya gitmeye hiç cesaretim yok ikinci gebelik haberimi çok yeni aldım ama en yakın yine orası ve bu sefer en azından olacaklar belli diyorum k ndime o süreçleri yaşamak zorunda kalmayacagim direk sezeryan günü verecekler sanırım yani çok uzun oldu ama fikir vermek isteyen oraya şuan takipli oln yada makul fiyatlı ozellerden fiyatlar nedir bilen varsa yardımcı olabilirmi yada altarnatif hastane vs teşekkürler simdiden