pinkflowerss 33+2yim göğüsüm karardı resmen çatlarım çok feci nemlendirmeme rağmen geçiyormu bu ikisi gerçekten aynaya bakmak istemiyorum
ArelinAnnesi1 pinkflowerss kararma geçiyor ama maalesef çatlaklar kalıyor. Lazerle belki düzeltme şansları oluyor
Efsan1 pinkflowerss kararmalar geçerde catlaklıkların rengi beyazlar ama kaybolmaz bol bol su iç içtende nemlendir vücudunu bi de butter tarzı yağlı krem kullan nemlendiriciler işe yaramayabiliyor günde 3 litre su iç
sevdaozz pinkflowerss bendede durumlar aynı ne yazık ki. Bacaklarımın arkası inanılmaz çatlaklarla dolu ve kızarıklar. Koyuluklar geçer de çatlaklar geçmez ne yazık ki
Efsan1 pinkflowerss merak etme kararma genelde herkeste olur benimde öyle doğumdan sonra bebeğin memeyi daha kolay bulmasına yardımcı olması için aslında hepsi doğal
reys Haftam bitti dün. Çatlak henüz yok ama göğüslerim uzun süredir karardı çok çirkin oldu. Doğurunca mı geçiyor emzirmeyi bırakınca mı acaba
anonim51 tgbcl benimde göğüs ucum kapkara eşimden utanıyorum valla ne yalan söyleyeyim yarın emzirirken illaki gören olacak insan çekiniyor
kubos_ pinkflowerss geçiyor zamanla bsnim doğum yapalım 33 gün oldu çok az az geçmeye başladı kararmalar ama çatlaklar kalıyoe
Ozgulkcr01 Koltuk alti göğüs ucu özel bölgem benimde cok karardı kuaföre ağdaya gidecem doğuma yakın utanıyorum yaaa 😵💫😵💫