Kendi doktoruma gitmeme 12 gün var cinsiyet belli değil halen diye bugün ilk bulduğum devlet hastanesine muaneye gittim. Cinsiyeti sordum.
Görürsem söylerim dedi. Sonra erkek gibi sanki ama daha çok küçük biraz büyüsün öyle netleştirilsin dedi. Gördüğüm en iyi cihazdı. Hatta özeldeki doktorumunki gibi yeni modellerdendi.
15+5 te nasıl sanki diyebilir?
Bana monitörü çevirmediği için hangi açıdan bakıp yorum yaptı onuda bilemiyorum. E kağıtta vermedi tabi.