kizlar geçen hafta gittiğimde ntsde sancım olmuştu doktor bir kaç güne doğum yaparsın dedi henüz 1 hafta oldu ama bişey yok dün biraz sancilandim gittim acilmam yok diye almadılar doğum yaklaştıkça korkuda arttı vajinal doğum düşünüyorum ondada kesik oluyormuş açıkçası biraz korktumm biraz sohbet etsekkk