Huban
Merhaba herkese;
Bu haftalarda nasılsınız.. ben tedırgın kaygılı bır surecteyım. 4 kayıp sonrası elim yuregımde sukurler ederek beklıyorum. 38. Haftada sezeryan planımız var🙏🏻Elbette rabbım nasıp ederse.. bebegım 26. Haftadan bu yana bas aşagı pozısyonda ve plasenta alt yerlesımlı.. bu haftada iç çamasırımda ıslaklık farkettım ve vajınal muayene oldum. Idrar kacırdıgımı soyledı doktr cok utandım😊ancak suyum gelıyor dıye cok korkmuştum. Şuan için yemek yapmak haftasonu esımle bebegıme alısvers yapmak dışında bırsey yapmıyorum.. sızde durumlar nedır🙏🏻🙏🏻
Asibayan
Bende 31+0 bel agrısı dısında bi sorunum yok bebegimin hareketlerini hissetmenin keyfini yaşıyorum ama bir an önce şu hamilelik durumundanda kurtulmak hafiflemek istiyorum..🌸🌸
Nusya0
Allah hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah🤗 bende 30+1 deyim. İkinci hamileliğim..bunun resmen ilkiyle hiç bir alakası yok.ilk hamileliğimde hoplayan zıplayan son güne kadar gezen ben 2 ay var acayip ağırlaştıgımı hissediyorum.agrılar sızılar başladı:( bende kuyruk sokumu ağrısı oluyor ilkinde sona doğru başlamıştı bunda daha erken başladı:( yürütmüyor resmen agrı girince. Bizde durumlar böyle ..
Reykzy
Kızlar ben adete göre 28 ultrasona göre 30 haftalığım kafam çok karıştı çocugun kilosu gelişimi benim karnımın hızlı büyümesi sanki bugün doğurucak gibiyim bu ultrason haftasına göre mi doğucak nasıl olucak