gdgeehuehe Arkadaşlar mantar enfeksiyonu geçiriyorum sanırım ,kullanmadığım antibiyotik kalmadı 20 haftalık gebeyim bebeğe bulaşır diye de çok korkuyorum. ilk gebeligimde bebeğe bulaştı diye 1 ay yenidoğan yoğun bakımda yattı yine öyle olur diye çok korkuyorum
erkekannesi1_ gdgeehuehe iç çamaşırını 60 derecede yumuşatıcı kullanmadan yıkat kuruduktan sonra ütüle canım çok geçmiş olsun
deraaam gdgeehuehe antibiyotigin fayda vereceğini sanmıyorum şeker ekmek makarna Pirinç yani vücudun şekere dönüştürecek herseyden uzak durmalısın probiyotik beslenmelisin her akşam yatmadan kefir her sabah 1 kase ev yoğurduı tüket araştır mantar neyi sever neyi sevmez inşallah iyi gelir
champanne Hamilelik öncesi mantar enfeksiyonundan çekmediğim çile kalmamıştı. Kesinlikle genitalini yıkama jel yağ vs su dahi kullanma çamaşırını sık değiştir bol kefir tüket hem bebek için faydalı hem mantarı önlüyor. Çok ilerlemişse Dr zaten fitil verir
gdgeehuehe Kaç defa gittim doktora ilkin ilaç yazdı fitil verdi iyi geliyor sonra tekrar ediyor geçmiyor bir turlu