seydayar Hurremsultannn şoyle ki ben 10 kasimda dusuk yaptim kendim yaptigim icin doktor korunma dedi 25 gun sonra regl oldum bu ayda beklemedeyim işte henuz gelen giden yok ama genelde 26-27 gunde bir oluyorum
Hurremsultannn arsesraa yaaa canım rahatladın en azından çocuğunda oluyor sıkma canını diğer ay olacak Allah’ın izniyle
arsesraa Hurremsultannn inşallah kuzum bakalım artık ama sen de test yaparsan etiketle beni mutlakaaa umudum sizsiniz 😂
hurremintorunu Hurremsultannn ay yok ya bişi biz iyice kafayı sıyırdık bence 😅 testimde kalmadı zaten başka artık regl olursam sevinicem resmen bak
Hurremsultannn hurremintorunu bende almadım artık negatif görmekten gına geldi . 3 gün geciksin alalım
arsesraa Kızlar Ovulasyon testi hangi markanın kullanıyorsunuz ve gebelik testi? Ben şimdi sipariş vereceğim de 😂😂 @hurremintorunu @sseymamoms @Hurremsultannn
Byn1998 arsesraa ben valla ilkez kullandım labaquick veee sanırım hamileyim 21 22 yumurtlama yakaladım 23 çatlama oldu bugün gebelik testi yaptım çıktı maşallah memnun kaldım yani