Hurremsultannn hurremintorunu bende 26 25 döngü sürem . Bitti testlerim bugün negatif görüp zirve de bıraktım . Geriye regl beklemek kaldı . Sen yapsan keşke silik çıksa bende umutlansam :))
Hurremsultannn Hurremsultannn @arsesraa sen yapacak mısın Cnm artık kendi testleri bitirdim sizin testlere takdım 😆😆😭
hurremintorunu Hurremsultannn bir önceki gebeliğime de bakıyorum 12 şubatsat 12 martta yapmışım ilk testi kaset test o da şimdi de 2 aralığı mı beklesem diyorum ama dayanamam sanırım
hurremintorunu Hurremsultannn bugün kendine hayret ettim nasıl oldu da yapmadım diye bende yarın yapayım sonra gider eczaneden alırım 😅
arsesraa Hurremsultannn ay inşallah hepimiz görürüz canım valla ama şu an dışarıdayım hep acaba adet mi oldum diye düşünüyorum 🫠
hurremintorunu Kızlarrr birisi beta ile ilgili porst açmıştı da ona sordum evde test ne zaman yaptınız falan diye regl günü yapmış varla yok arası bişi çıkmış şuan betası 30 larda falan bizim de öyle olur belki bak yine umutlandım 😅
arsesraa hurremintorunu kuzum benim beklenen adetten bir gün önce direkt kan negatif çıktı o çok moralimi bozuyor
hurremintorunu arsesraa ay benimde öyleydi işte ama bugün de olmadık ilk defa böyle oluyo artık sinirlerim bozuluyor ya olacaksa olsun gerçekten rahatlamak istiyorum
Hurremsultannn Kızlar test yaptınız mııı . Kendim bittim size yaptırıyorum şimdi 😆😆😆 hurremintorunu @arsesraa kızlar
arsesraa hurremintorunu ay aynı ben işte ya ama bugün sanki ağrılarım biraz daha fazla gibi adet olcam sanıyorum ama psikolojik de yapıyor olabilirim her şeyi vallahi bebiş yoksa olsa da gitsek
senemtolga sseymamoms evet baya yani cok sasirmistim. Halbuki gunler oncede kan verdim 6.7 cikti. Var oldugunu biliyordum ama neler ne olmaz tereddutte ettim yani 😁
hurremintorunu Hurremsultannn kocaman bir negatifle güne başladık 🤦🏻♀️ regl olmak istiyorum artık hayali çizgiler görmeye başladım testte 😅
arsesraa Hurremsultannn @hurremintorunu Kızlar test yaptım kocaman bir negatif ve zaten peçeteye böyle hafif kahverengi bi akıntı geldi muhtemelen bugün sökülecek ben eleniyorum umudum sizsiniiizzz 💕💕