alpomm İyi akşamlar kızlar 19 ncü haftamdayım 2 nci gebeliğim. Ama ben tam detaylı hiç tekme hissedemedim erken mi yoksa anormal mi bilemedim. Sizde durumlar ne
Busraaaakkk alpomm 19.haftada hareket az oluyor ben net hareketlerini 20.haftaya doğru hissetmiştim tekme olayına gelecek olursak 28+5 olduk tekme henüz hissetmiyorum siz düşünün. Hareketli tabi ama vurmuyor daha yani sizin daha çok erken
sunbloom123 alpomm o zaman çok daha normaldir bende kiloluydum daha geç hissetmeye başladım sizin 2. Gebelik 1-2 haftaya hissedersiniz bence
Moz alpomm onların 2-3.gebeliğidir bir de bazıları mide barsak hareketini hatta kendi damar atışını bebek zannediyor.Bebeği hisseden de vardır elbet ama her gebelik kendine özel.Haftaya daha net hissedersiniz bence
llFatma alpomm herkeste farklı illa olacak diye bir şey yok zaten gebelik zor bir süreç bunu da kafana takma bence
ayssegr 19+4 benim de ilk gebelik ve hiç hissedemiyorum endişe ettim bende doktor kontrolümü iple cekiyorum