yesimdnlr Ben 7 haftalık hamileyim sigara bağımlısı bir insanım sigarayı nasıl bırakacam çok zorlanıyorum önerisi olan var mı
Ruyasekr2089 yesimdnlr ilk 3 ay bulantıdan içemedim ama sonrasında maalesef dayanamadım şu an günde 5-6 tane içiyorum
Cnsmv yesimdnlr çok denedim bırakmaya çalıştıkca daha çok içiyorum ben yapamadım malesef..inşallah bırakırsınız
LadyX yesimdnlr ilk trimesterda içilen 1 sigara = 1 pakete eş değer diye okumuştum gelişim açısından riskleri olabilir
ru_a6 yesimdnlr 29 haftalık oldum başından beri hiç bırakamadım günde 5 6 tane içiyorum sonra pişman oluyorum ama bırakamıyorum bilmiyorum nasıl olcak 🤷🏻♀️😐
reys yesimdnlr ben de bırakamayanlardanım. Doğurduğum gün bile nasıl içmeyeceğim onu düşünüyorum. İğrenç bi bağımlılık
snmerd yesimdnlr ben 4 haftalıkken bir anda bıraktım ama acayip stresini yaşadım. Bırakamayanları kimse kınamasın eleştirmesin gerçekten çok zor oluyor sizi anlıyorum umarım bir anda karar verir bırakırsınız 😢
meloguv ben de 6+2 günde 2-3 tane ama o bile kendimi inanılmaz kötü hissettiriyor ve içmeyecegimi düsündügüm zaman geriliyorum. Her gece dua ediyorum birakabilmek icin :(