Hellomy99 Bu devlet tarafından verilen 5000 tl yardım ücreti 2026 yılı için aynı mı bir bilginiz var mı acaba yükseldi mi ? Birde nasıl başucunu yapılıyor ben 2 ocakta doğum yapacağım da merak ediyorum
Nisanmomy Hellomy99 şu an fiyat aynı yükselmedi. E devlet hesabınızdan bebek doğduktan sonra sosyal yardımı seçip formu dolduruyorsunuz.
Rbs06 Hellomy99 ilköğretim ailem dıye program var onu ındır sonra ASHB den yatınca mesaj gelıyor o mesaj gelemden bosa gıtmeyın vermıyorlar
Hellomy99 Nisanmomy peki sizce yükselir mi yeni yıla girince.Yani 2025deki fiyat olmaz gibi düşünüyorum ama bakıyorum bir haber falan da yok bununla alakalı hiç
purplemomm Hellomy99 ilk çocuk ise sadece tek seferlik 5000 alınıyor ikinci çocuk ise ilk 5000 bin daha sonra her ay 1500 alınıyor 3 çocukta ise her ay 5000 ama bende baktım bi haber yok genelde anne veya doğum yardımları artmıyor maalesef hep aynı kalıyor yada çok az artıyor sizin kaçıncı çocuğunuz
Nisanmomy Hellomy99 doğum izni süresimin uzatılması şu an gündemde belki onunla ilgili bir çalışmada yapılır
purplemomm Serivebebegi evet ilk 5000 veriyorlar daha sonra her ay 1500 arkadaşım aldı ordan biliyorum
Hellomy99 Rbs06 ne kadar süre de yatıyor birde başvuru yapmak için bebeğin belli bir günü geçmesi gerekiyor mu yoksa doğumdan hemen bir kaç gün sonra yapsak olur mu
Rbs06 Hellomy99 doğumdan sonra yapmann lazım bebek dogmadan olmuyor cunku tcsını falan ıstıyorlar ılk ogretım aılem programından takıp edıyorsun 1 bucuk ay sonra yattı benım bebek dogduktan sonra ancak onaylanıyor vs halkbankasından çekiyorsun mesaj gelıyo zaten
kusmm slmdmrl hayır canım 2025 doğumlu olması lazım. Şimdi yeni bir çocuğun olursa ama 5 ysşına gelene kadar aylık 5 bin tl alacaksın
slmdmrl kusmm ikizlerle beraber toplamda 3 çocuğum var daha düşünmüyorum ama eğer alabilseydim ikisi adına bankaya atar onlara birikim yapardım kısmet
kusmm slmdmrl 1 tane daha olursa 5 yıl boyunca 10000 bin tl alıyorsun aylık. Birikim için bence çocukların için bir daha yapabilirsin. Tabi senin kararın. İyi para canım bence