guvbn ben de öyle bir ıslaklık hissetmiştim anormallik olduğu belliydi tabi rahat edemedim acile gidek dedim eşime. Evden çıkmadan bir ev girdim bu sefer aralıksız su akmaya başladı o zaman anladım suyum geldigini. İçiniz rahat etsin istiyosan acile git ama şu gelmesi öyle değil çeşmede az su açarsınız ya durmaz onun gibi su gelme oluyor.