narcissus24 Göbeğim çıktıktan sonra kıyafetler olmadıkça bebekle ilgili bazı komplike durumlar oldukça uyku kalitem düştükçe stres seviyem arttı ve kendimi iyi hissetmiyorum.bununla nasıl başa çıkıyorsunuzzzzz
tvlbyk narcissus24 Çıkamıyoruz maalesef durumlar bende de aynı sadece o değil genel olarakta herkese herşeye çabuk sinirleniyorum durduk yere nefret ediyorum herkesten 🥺🥺
Hellomy99 narcissus24 kontrol edemiyoruz ama sürecin geçici olduğunu hatırlatıyorum kendime sürekli ve çok sorgulamıyorum vücudumu falan yoksa gerçekten psikoloji bozulur
anethole narcissus24 çıkamıyorum kocam horladıkça gırtlaklayasım geliyo. Bebek ters pozisyonda sadece sola yatabiliyorum. Kalçam dizlerim her yerim aşırı ağrıyo 4 yastık kullanıyorum solum çürüdü ve henüz 28 haftalığım uykularım parça parça. Bir yere gidecek olursam kıyafetim olmuyor hamile kıyafetim var ama şık durmuyor 🥲
28e Bunları yalnız sen yaşamıyorsun çok zor bir süreç önce bu farkındalıgı düşünmelisin her hamilenin ve bebeğin süreçleri çok farklı seninki de bu şekilde ilerliyor olabilir hersey ihtimal dahilinde kendine sık sık güzel telkinlerde bulunmaya çalış hersey olacağına varır
susamannesi_ Ben evden çıkamıyorum 1 buçuk aydır, riskli hamilelik yaşıyorum, ilk hamileliğim ve başa çıkamadım haftada 1 online terapiye başladım çok tavsiye ederim ✨
happyfuture Kızlar bende de herseye takinti başladı gebelikle ilgili içim hep huzursuz hamileligim keyifli geçmiyor hep güzel hayal etmiştim
minnosss58 happyfuture aynen bende öyleyim bu durum çok canımı sıkmaya başladı karnım çıktıkça bedenim değiştikçe kaygılarımda artıyor doğumu ve lohusalık dönemini düşündükçe kafam allak bullak oluyor acaba önceki beni özleyip arayacak mıyım yoksa yeni beni sevecek miyim ikileminden boğulacak gibi oluyorum ama sanki eski benliğimi, bedenimi herşeyimi kaybedecekmişim gibi hissediyorum bu durum git gide can sıkmaya başladı benim için 😒
Rabiarabisss3 narcissus24 başa çıkması zor evet çatlaklar alınan kilolar değişen beden ve ruh hali hepsi karmakarışık ama sonunda mucizemize kavuşmak varken hepsi geçici kilo da verilir ruh hali de toparlanır diyorum
nursenasu27 narcissus24 zamanla alışıyorsun geçmiyor yeni görüntüne yeni hayat düzenine hayatında görmediğin kilo rakamlarına karnında oluşan çatlaklarına hepsine alışıyorsun zorundasın yani daha neler bekliyor bizi
happyfuture minnosss58 doğumdan sonra spora gidersin bölgesel incelme falan eski fiziğine kavuşursun çok kafaya takmak iyi değil 2-3 gündür benim tüm günüm saçma sapan takıntılarım geçiyor hiçbir şey yapmıyorum.
narcissus24 Tek olmadığımı bilmek çok şaşırttı beni .etrafımdaki herkes hamileliği çok sevmiş bende 17 haftalığım detaylı ultrasonu bekliyorum eğer bir risk vs olursa gebeliğim sonlanabilir bende onunda gerginliği var. Herkes sağlıkla bebeğini kucağına alır inşallah
anethole narcissus24 bende detaylıdan sonra düzelir sandım ama kucağıma alana kadar huysuz aksi ve nalet bir kadın olarak hayatımı idame ettireceğim galiba. Hiç öyle cicili bicili hamişlerden olamadım imreniyorum bebeğe müzik dinletmeler düzenli spor vs saldım çayıra
narcissus24 anethole aynen bende öyleyim. Detaylıyı bekliyorum.hiç kendime de dikkat edemiyorum canım ne isterse yiyorum ve bende saldım anethole
Yank narcissus24 ben de ayniyim 15. Haftalardan beri su an 37. Haftadayim hala ara ara aglama krizleri cok cok cirkinim yok eskisi gibi hic olmucam ya da esimle ilgili biseylere duygulaniyorum ama bunlarim hepsi gecici ve hormon kaynakli oldugunu biliyorum. Gececegini umuyorum
anethole narcissus24 mükemmel diye bir şey yok önemli olan keyfinin yerinde olması ne kadar çabalarsan dikkat edersen o kadar yıpratıcı oluyor süreç. Şafak seksenlerde benim Allah hepimize kolay doğumlar sağlıklı bebeler nasip etsin